Lite av varje

Karossen börjar nu äntligen närma sig slutresultatet och det är snart dags för chassibygget att sätta fart.
Därför var det lite grejer till som jag fick styra.
Har bla varit förbi Janne "Snöbollen" och lånat en plastmotor(!) samt inhandlat en rörnotcher plus lite annat skit.
Kollade in de två chassin som han pulade med just nu. Det ena är till den balla dieseloldsen som brukar köra i Malmö och det andra var Johnnys nya PV som ser riktigt lovande ut.
Sedan har det även blivit ett par dagar i Sälenfjällen med sonen, min far och Ingrid. Riktigt nice.
På vägen hem plockades det upp lite nya... delar i form av baklucka och kofångare, så nu har jag allt till karossen.
Inte allt iofs, väntar fortfarande på kolfiberfronten och dörrarna från Finland, men de är på g.
Amazing Delivery | |
#1 - - Borthy:

Jättetrevligt! Vilken fin sida! Jag har länkat till din blogg på min sida så nu hittar vi hit ofta!

Jörgens "nånting från Hell" luftades för första gången i lördags kväll. Jag tror det gick väldigt fint förutom att det var svårt att få komma till och tanka på Statoil då han inte hade vare sig REG-skyltar eller baklucka vid tillfället.

Upp